تعمیر داکت اسپلیت AUX

تعمیر داکت اسپلیت AUX در شروع فصل گرما به میزان قابل توجهی در کاهش مصرف برق موثر خواهد بود. فیلترها، کویل ­ها و پره ­های داکت اسپلیت به طور مرتب نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، تا در طول سال های بهره­ برداری مؤثرتر و کار آمدتر عمل کنند.

عدم توجه به سرویس بموقع داکت اسپلیت

در صورتی که تعمیرات داکت اسپلیت AUX مورد توجه قرار نگیرد، می­ توان با اطمینان گفت عملکرد داکت اسپلیت دچار یک افت و کاهش مداوم خواهد شد و این به معنی افزایش مصرف انرژی به­ طور پیوسته خواهد بود.

داکت-اسپلیت-اکس

برخی از مشکلات داکت اسپلیت AUX

  • پنل داخلی دستگاه صدای تق تق می دهد.

  • کندانسور داکت اسپلیت لرزش زیاد دارد.

  • جلوی پنل خارجی داکت اسپلیت برفک زده است.

  • داکت اسپلیت به خوبی فضای اتاق را خنک نمی کند.

  • شارژ گازدستگاه تمام شود.

شرکت آیروکس تعمیر داکت اسپلیت AUX را به صورت تخصصی انجام میدهد و شما می توانید با خیال راحت با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

02166068902

 شرکت آیروکس به صورت تخصصی فقط در زمینه نصب و تعمیر داکت اسپلیت AUX تمرکز دارد و در این چند سال گروه خود را متخصص تعمیر و نصب انواع داکت اسپلیت پرورش داده است.

 

   در صورت مشاهده هر گونه ايراد در انواع سیستم های تهویه خود و يا نصب غلط سيستم وحتي سیم کشی داخلي در ارتباط با اين موضوع، پرسنل ما با امكانات و تجهيزات كامل در سراسر استان تهران و استان البرز در محل، منزل يا محل كار شما بدون انتقال لوازم و تجهيزات به خارج از آن مكان و در رويت شما خدمات را با كمترين هزينه و زمان ارائه خواهند داد.

کلیه تعمیرکاران شرکت تهویه سازان آیروکس تعمیر داکت اسپلیت AUX از دانش روز دنیا جهت عیب یابی کولر گازی‌های مختلف برخوردار هستند و با عیب یابی دقیق تمام ایرادت احتمالی دستگاه را شناسایی و برطرف می‌کنند. همچنین اگر قطعه‌ای دچار مشکل شده باشد قطعه مورد نظر را با نمونه اورجینال تعویض می‌کنند.

سرویس داکت اسپلیت AUX

 سرویس داکت اسپلیت AUX امروزه با توجه به افزایش قیمت این دستگاه و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین با توجه به دلیل پیچیدگی ساختمان این دستگاه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان این سیسنم می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
بنابراین در هنگام انتخاب تعمیرکار و سرویسکار داکت اسپلیت باید نهایت دقت لازم را بکار بگیریم به طوری که به جرات می توان گفت که تعمیر داکت اسپیلت از عهده هرکس بر نمی اید و تا حد امکان نباید تعمیر ان را به افراد ناوارد بسپارید بلکه یک تعمیرکار متخصص برای تعمیرات داکت اسپلیت به صورت تخصصی لازم است تا با همه قطعات این دستگاه آشنایی داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن کیفیت اولیه دستگاه را دوباره باز گرداند.

آیـــروکـس ؛ لـــذّت تـنـفـس

 




بازديد : 107
[ ] [ 2:22 قبل از ظهر ] [ نويسنده : نویسنده ] | نظرات (0)
نظر بدهيد
کد امنیتی رفرش



.: Weblog Themes By SlideTheme :.
@

  • مقدار رفتن